Specjalista ds. marketingu internetowego i social mediów

DLA KOGO KURS JEST PRZEZNACZONY?

Szkolenie przygotowuje Uczestnika/czkę pod względem praktycznym i teoretycznym z zakresu marketingu internetowego i social mediów, a także umożliwia (w cenie kursu) uzyskanie kwalifikacji i certyfikatu pozwalających na wykonywanie zawodu.

JAKI JEST CZAS TRWANIA KURSU?

30 godzin

JAKI JEST TRYB KURSU?

Szkolenie może zostać przeprowadzone w trybach: stacjonarnym wieczorowym/dziennym; e-learningowym; hybrydowym (połączeniu trybu stacjonarnego i e-learningowego). Tryb kursu dostosowany jest do programu szkolenia i potrzeb Uczestnika.

SYLABUS

  • cjonarnym wieczorowym/dziennym; e-learningowym; hybrydowym (połączeniu trybu stacjonarnego i e-learningowego). Tryb kursu dostosowany jest do programu szkolenia i potrzeb Uczestnika.

    SYLABUS

    • Rodzaje e-marketingu
    • Budowanie marki i zaufania w internecie
    • Strona internetowa przyciągająca uwagę, czyli pomysł na rozwój działalności.
    • Obsługa narzędzia Adwords
    • Przyciągający uwagę copywriting
    • Wpływ pozycjonowania i SEO na popularność strony
    • E-mail marketing
    • Marketing w social mediach
    • Komunikacja w social mediach
    • Tworzenie efektywnych haseł reklamowych
    • Web usability
    • Poprawa konwersji strony internetowej
    • Analiza z pomocą narzędzia Google Analytics
    • Wpływ efektywnego prowadzenia social media na zyski ze sprzedaży
    • Planowanie strategii marketingowej i prowadzenie kampanii marketingowych

CZY PO UKOŃCZENIU KURSU MOŻNA UZYSKAĆ CERTYFIKAT? 

Tak, możliwe jest uzyskanie certyfikatu EVCC.

JAK MOGĘ ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?

Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie portal.szkolen.pl.